🧾 İPTAL VE İADE KOŞULLARI

www.plissa.com.tr üzerinden verilen siparişlerin iptal ve iade süreçleri aşağıdaki esaslara göre yürütülmektedir.

🔸 1. KİŞİYE ÖZEL ÜRETİLEN ÜRÜNLERDE İPTAL VE İADE

Plissa’da satılan tüm ürünler müşterilerimizin verdiği ölçü, kumaş ve kasa rengine göre özel olarak üretilmektedir. Bu nedenle, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 15. Maddesi 1/b bendine göre aşağıdaki durumlar geçerlidir:

  • Sipariş oluşturulduktan sonra üretime alındığı için iptal edilemez.

  • Teslim edilen ürünlerin iadesi yapılamaz.

  • Çünkü ürün, tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanmıştır.

🔸 2. HATALI ÜRÜN / HASAR DURUMU

Aşağıdaki durumlarda müşteri hakları geçerlidir:

  • Ürün üretimden kaynaklı kusurluysa,

  • Ürün sipariş edilen ölçü/kumaş dışında geldiyse,

  • Ürün kargoda zarar gördüyse,

7 iş günü içerisinde bizimle iletişime geçerek durumu [email protected] adresine yazılı olarak bildirmeniz gerekir.
Gerekli inceleme sonrası ücretsiz değişim veya yeniden üretim yapılacaktır.

🔸 3. TESLİMATTA DİKKAT EDİLECEKLER

  • Kargonuzu teslim alırken paketin hasarlı olup olmadığını kargo görevlisiyle birlikte kontrol ediniz.

  • Hasarlıysa tutanak tutturmanız ve kargo görevlisine ürünü iade etmeniz gerekmektedir.

  • Tutanaksız kargo hasarları sorumluluğumuz dışında kalır.

🔸 4. GENEL BİLGİLENDİRME

  • Üretim süreci başlatılmış ürünlerde iptal ve ücret iadesi yapılmaz.

  • Müşteriden kaynaklı ölçü hatalarında sorumluluk Plissa’ya ait değildir.

  • Ölçü alma rehberi, sipariş öncesi dikkatle incelenmelidir.

  • Tüm ürünler görsellerde temsilidir, renklerde kumaşın yapısına göre %5 ton farklılığı olabilir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR